Rozbalili jsme DM Giving box

29.11.2019 13:57

Na dnešní den si DM drogerie nachystala na prodejnách pro své zákazníky boxy s dopředu neznámým obsahem v ceně 199 Kč, jejichž nákupem jste zároveň přispěli 5 % domovům pro seniory. Jaké překvapení jste mohli nalézt v růžovém boxu?

 

Pro box jsem se vydala hned ráno a nebyla jsem jediná. Dalo by se říci, že na ně byla fronta. V regále byly nachystány dvě varianty, z nichž jedna byla označena samolepkou BABY BOX. Zakoupila jsem tu bez označení a doma jsem se pustila do rozbalování.

 

Unboxing

Rozbalování krabice s neznámým obsahem představuje nemalé adrenalinové dobrodružství. Dopředu nevíte, zda bude následovat euforie nebo zklamání, a to i přes to, že prodejce uvádí, že obsah je v hodnotě několikanásobně převyšující pořizovací cenu.

 

Samotný box připomíná veselejší krabici na boty. Po otevření víka naleznete doprovodný letáček s informacemi ohledně iniciativy spojené s Giving boxem. Produkty jsou skryty v pěkném voskovaném papíře, který je převázaný látkovou stužkou.

 

Po rozvázaní stužky jsem nalezla tyto produkty:

Pokud používáte matné tekuté rtěnky a vyhovuje Vám tmavě růžový odstín, pak jste doslova vyhráli. Tuto rtěnku znám a mohu ji doporučit. Na rtech dlouho vydrží a má velice šikovný aplikátor.

Aktuální cena v e-shopu DM drogerie: 249 Kč.

Produkty společnosti Seventh Generation se vyznačují vysokým obsahem složek přírodního původu a snadnou biologickou rozložitelností.

Aktuální cena v e-shopu DM drogerie: 119 Kč.

Třívrstvé ubrousky v barvě šampaň.

Aktuální cena v e-shopu DM drogerie: 24,9 Kč.

Krémový sprchový gel kokosovo-vanilkovou vůní.

Aktuální cena v e-shopu DM drogerie: 19,9 Kč.

Koupelová sůl s éterickými oleji z citrónové trávy a meduňky lékařské.

Tento produkt se v tomto balení aktuálně nenachází v nabídce e-shopu DM drogerie. 

Neprodejný vzorek aviváže.

Vzorek vyživujícího sprchového gelu Dove bez obsahu mýdla.

Aktuální cena v e-shopu DM drogerie: 29,9 Kč.

 

Hodnocení

Většina milovníků překvapení a rozbalovacího adrenalinu zakupuje tyto a podobné produkty podobně jako jiní kupují výherní losy. Ti, co kupují losy, chtějí výhru. V případě losů buď máte štěstí na výherní los nebo na ten nevýherní, kterých je jistě mnohem více než těch, co přinášejí radost a veselí. Boxy jsou tedy výhodnější v tom, že na Vás vždy čeká nějaké překvapení. Mohou to být produkty, které běžně kupujete, mohou to být novinky, kterých jste si v obchodě dosud nevšimli ale také produkty, se kterými nebudete vědět, jak naložit.

 

Na poslední sobotu v listopadu připadá mezinárodní den bez nakupování, o kterém ví mnohem méně lidí než o mediálně zpropagovaném Černém pátku. Cílem tohoto dne je zamyslet se nad důsledky přehnaného nakupování. Není Giving box také něco, co bych vůbec nemusela mít doma? Na straně druhé udělat si čas od času radost je správné. A já se dnes rozhodla udělat si radost nákupem "zajíce v pytli" - tedy promiňte - DM Giving boxu. 

 

Nejprve jsem byla nadšená, že na mne vůbec nějaký box zbyl. Těšila jsem se na rozbalování. První výrobek, který na mne vykouknul z boxu, byl přípravek na koupelny. Připouštím, že to byl trochu šok. Ale budiž, vždyť je to praktická věc. Autor boxu přeci nemůže vědět, že mám jiný oblíbený čistič. Letmo jsem očima prohlédla další produkty. Ačkoli mám ráda vzorky, tak v boxu jsem je nečekala. A pak už jen papírové ubrousky a sprchový gel. Prvotní dojem byl opravdu hodně mizerný. 

 

Rtěnka, která je nejdražším produktem z celého boxu, byla schována pod ubrousky. Jelikož tento produkt znám, tak jsem měla z boxu hned lepší pocit. Věřím ale, že pocity těch, kteří mají jinou oblíbenou dekorativní kosmetiku, nemusely být nejlepší. S dekorativní kosmetikou je to vždy těžké - ne každému bude vyhovovat odstín, který je v boxu. Naštěstí v tomto případě nebyl zvolen nějaký extrémní odstín, což zvyšuje pravděpodobnost spokojenosti. 

 

Ačkoli box opravdu obsahuje výrobky v hodnotě vyšší než je jeho pořizovací cena, nepřinesl mi tolik radosti jako jsem očekávala. Podobné hodnocení jsem postřehla i v diskuzích na sociálních sítích. Nelze se zavděčit všem. Na jiných prodejnách byly i další varianty boxů. 

 

V každém případě box splnil svůj účel - napětí, radost z rozbalování i překvapení a na závěr i otázku: Koupím si příštího zajíce v pytli? 

 

Nechte se překvapit, sama nevím :-)

Bohumila

 

Jak se Vám líbí letošní Giving box? Co jste měli v boxu vy?

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek